Se enkelt indlæg
  #4 (permalink)  
Gammel 19th September 2014, 10:35 AM
Proffen Proffen er offline
Senior Member

Registreringsdato: Sep 2011
Standard

Jeg skal på ingen måde forsvare Benee huse, det kender jeg slet ikke nok til sagen for at kunne. Det er jo sikkert en omfattende sag og som endda har været igennem retssystemet.

Jeg forholder mig først og fremmest til fakta, der hvor jeg er entydig. Det er omkring vinduerne, der skal fuges i samlingerne, længere er den ikke. Men havd omkostninger ved at bygge i 2 etager, taler du altså mod bedrevidende.

Du kan gå ind på hjemmesiderne for Lind og Risør og Villa Kvadro. Det er de enste 2 firmaer der har priser på 2 etagers huse. Gør dig den enkelte ulejlighed at tage 2 lige store huse, så vil du komme frem til prisforskelle, der nok overstiger 10 %.

Villa kvadros Vinkelhus i ét plan på 190 kvm på Sjælland koster kr. 1.950.000 og et tilsvarende i to etager på 191 kvm koster kr. 2.575.000, så er der lidt forskel i de to kategorier, men vurderet er det 12 % mere.

Prøv et lignede eksempel på Lind og Risør. Jeg kan ikke umiddelbart finde noget på huscompagniets hjemmeside og heller ikke Benee huse.

Læg gerne et link ud, hvor du kan dokumentere din påstand. COWI bygger ikke fritliggende enfamilieshuse mig bekendt.

Når man har været igennem en retsag og der er en afgørelse. Så er der ingen vej tilbage. Er det som du siger, så er det jo incasso o.s.v. Når det ikke er sket, så er det jo man stiller spørgsmålstegn ved at du ensidigt har ret. Som sagt, har jeg ingen grund til at tage Benee huse i forsvar. Men måske har han også lidt ret.
Besvar med citat