Se enkelt indlæg
  #10 (permalink)  
Gammel 19th September 2014, 12:45 PM
Proffen Proffen er offline
Senior Member

Registreringsdato: Sep 2011
Standard

THSV, vi er komplet enige. Jeg tog bare det eksempel der lå mest op af trådstarter, så burde jeg da ikke kunne klantres for det. Trådstarter vil jo altid kunne sige, at han til enhver tid ville vælge den billigste løsning.

Det er derfor ikke rimeligt at påstå og hænge Benee huse ud, når der nu ikke er belg for det. Der er sikkert andre punkter, trådstarter har ret, såsom med vinduerne, der som sådan er slemt nok Hvad dem angår, så undere det en smule, at huset har kunne opfylde kravene, til trykprøven. Hvad siger den. Det er jo nok et 2010 hus og der må tallet gå op 1,5, men man ligger nede omkring 0,5 på et toetegershus. Der er ret stor forskel på om det er 0,5 eller 1,5. 0.5 opfylder faktisk 2020.

Jeg er ikke enig i ansvaret omkring totalentreprisen. Det vil jeg godt se dokumenteret. Jeg tror man hænger på hvad der står i lokalplanen. Landinspektøren kontrollerer alt andet ved afsætningen. Og ja her er det så byggefirmaet forpligtiger sig. Men de har ikke ansvaret for beslutningen omkring køb af grunden, den må man hænge på advokaten.
Besvar med citat