Se enkelt indlæg
  #25 (permalink)  
Gammel 25th September 2014, 11:50 AM
Proffen Proffen er offline
Senior Member

Registreringsdato: Sep 2011
Standard

Citer:
Oprindeligt indsendt af nybygger2014 Se indlæg
Sune1971

Tak for det. Du kan jo også besvære dig med at læse og se den uploadede dokumentation på web siden - Det er ikke påstande. Her er linket igen.

Hvis du mener det er helt ok for en entreprenør ikke at overholde en voldgiftsdommers ord. Så tror jeg du lever i et andet univers end os, og det giver ikke mening at udveksle synspunkter i den retning.
Er der en voldgiftsdom, skal Benée huse følge den og gør han ikke det, så skal han klandres for det OK, det samme gælder den manglende fugning mellem vinduespartierne og den med vandtilførslen, kan diskuteres.

Omkring servitutter, syntes jeg det er et spændende indlæg og jeg vil gerne ved lejlighed undersøge ved sagkyndige, hvordan ansvaret kan placeres.

Men i den anden ende, må du bøje dig omkring merprisen for at bygge i 2 etager. Den er minimum 12 % i merpris. At spørge COWI om det giver ingen mening. Så er det alt det etiske omkring hvad Benée huse burde have gjort. Det er svært at forholde sig til I har jo valgt at køre videre med dem, selv efter en del misforståelser. Den er ind til videre uafgjort.

Jeg ved bare at der er ganske få firmaer der ønsker en konflikt, det tror jeg også gælder Benée huse, men nogen gange må man bare trække en streg.

Jeg håber mit bidrag til at " google optimere " Benée Huse, er med til at man ser sagen på e saglig måde og ikke bare hænger nogen ud. Ret skal vær ret.
Besvar med citat