Citer:
Oprindeligt indsendt af moniulven
tjah ikke at jeg siger at vi har en boble i kbh men i lyder ligesom jubeltosserne i 2005-2006 over de de folk som dengang sagde at priserne var alt forhøje
og hvad skete der gengang. priserne faldt 35 % i kroner og øre fra 2006 til 2009 det kan da let ske igen så ingen grund til at være for kæphøjet
|
Tjaaee.......det kan du på sin vis have ret i.
Men om du LÆSER hvad at jeg skriver som der "trætter" mig, så er det at det ENESTE som kommer fra Xenia, er "sure opstød" over priser hun ikke forstår. OG at "ulven kommer" f.s.v. pris-bobler.
Jeg siger ikke at det ikke sker - for historien siger noget andet - men nu har Xenia ikke skrevet om andet de sidste par år.
Og prisudviklingen har vist sig anderledes. Ligesom der intet umiddelbart er som indikerer at priserne for nuværende har toppet ( og nej, at Køberne i dag ikke kan købe uden selv at ligge udbetaling, giver ikke reelle prisfald! )
.......man kan selvfølgelig gøre "NU-har-vi-pris-bobbel" til sit mantra...og før eller siden skal det da nok vise sig at udsagnet passer...men at skulle høre på det HELE tiden - samt at det er det ENESTE som kommer fra Xenias hånd - er altså voldsomt trættende at læse. ( - hvilket jeg ikke kan se har noget med at være hverken "kæphøj" eller "jubeltosse"...)