Citer:
Oprindeligt indsendt af Nybyggeren4000
- Kan du have ret i......problemet er jo blot det, at firmaet "ikke bare fixer det"...de gider ikke engang besvare henvendelsen.
Igen; jeg ville hive fat i en advokat NU
|
Er du advokat?
Jeg kan da komme på ca. 100 andre måder at løse en sag på end at sætte en advokat på.
Man kunne f.eks sende en klage. Bede om at tale med chefen, kontakte direktøren, møde op på deres adresse, give dem dårlige anmeldelser på de sociale medier osv osv.
Altså som XMureren siger så koster det jo en formue at få en advokat til at gå ind i sagen. Det var noget andet, hvis de nægtede at udbedre fejlen eller nægtede at der overhovedet var en fejl.
At mange firmaet godt kunne tage bedre hånd om deres kunder og systematisere det lidt bedre kan vi hurtigt blive enige om. Det er bare ikke rigtigt noget en advokat kan gøre noget ved. Tror tit problemet er at firmaet ikke har et ordentligt sagssystem og følger op, hvis det bare bliver noteret på en gul seddel så er det op ad bakke..