Se enkelt indlæg
  #10 (permalink)  
Gammel 23rd May 2017, 08:45 PM
Nybyggeren4000 Nybyggeren4000 er offline
Senior Member

Registreringsdato: Nov 2014
Standard

Citer:
Oprindeligt indsendt af Møffemanden Se indlæg
Er du advokat?

Jeg kan da komme på ca. 100 andre måder at løse en sag på end at sætte en advokat på.
Man kunne f.eks sende en klage. Bede om at tale med chefen, kontakte direktøren, møde op på deres adresse, give dem dårlige anmeldelser på de sociale medier osv osv.

Altså som XMureren siger så koster det jo en formue at få en advokat til at gå ind i sagen. Det var noget andet, hvis de nægtede at udbedre fejlen eller nægtede at der overhovedet var en fejl.

At mange firmaet godt kunne tage bedre hånd om deres kunder og systematisere det lidt bedre kan vi hurtigt blive enige om. Det er bare ikke rigtigt noget en advokat kan gøre noget ved. Tror tit problemet er at firmaet ikke har et ordentligt sagssystem og følger op, hvis det bare bliver noteret på en gul seddel så er det op ad bakke..
- nej, er ikke advokat.

Jeg er som sådan enig med dig ( & Xmureren) - men jeg tager udgangspunkt i den præmis TS har givet; at byggefirmaet efter flere henvendelser ikke udbedrer fejl, ja, end ikke gider at give respons på henvendelser. Og ønkser firmaet end ikke at indgå i en dialog med kunden, ja, så kan jeg ikke se andre/bedre muligheder end at kontakte en advokat.....

Derudover; det er jo ikke sådan at vi alle her skal komme til en "fælles enighed" - jeg giver udtryk for min holdning, du/andre dine/jeres - og så kan TS jo selv finde ud af hvordan at han ønsker at gribe det an
(Iøvrigt, så er det altså heller ikke dyrere at benytte en advokat...)