Se enkelt indlæg
  #39 (permalink)  
Gammel 16th February 2019, 02:43 PM
BOBOB BOBOB er offline
Banned

Registreringsdato: Aug 2017
Standard

Citer:
Oprindeligt indsendt af SantaC Se indlæg
Det er foruroligende at du tror at dansk politi ikke laver indsats der hvor kriminaliteten er størst.

Jeg er faktisk reelt bekymret for dig og dine tanker om andre mennesker. Det viser en meget stor grad af umodenhed at man brækker sig udover folk og kalder dem der linker til en historie fra Danmarks Statistik for racister. Jeg ville være pinligt berørt hvis jeg mødte dig i det virkelige liv. Vores samtale ville ihvertfald meget hurtigt stoppe med den opførsel du viser og den utroligt virkelighedsfjerne opfattelse af samfundet.

Jeg er også noget bekymret for at du mener at sort arbejde og gadevold kan ligestilles. Derudover er det trættende at du bliver ved med at påstå at etnisk hvide (for at bruge dit lidt underlige udtryk) er lige så kriminelle som etnisk brune (eller hvad du nu vil kalde alle andre). Du mangler lige at linke noget som helst der understøtter din påstand. Eller må jeg nok sige at det lyder ret meget som om du skulle tage sølvpapirhatten af og vågne op til virkeligheden.

Allerførst bør du nok overveje at beholde sølvpapir hatten selv, og sæt gerne en ekstra på hovedet.

"Det er cirka hver femte dansker, der har været aktiv på det sorte arbejdsmarked inden for det seneste år. Men de, der arbejder sort, har øget deres timeforbrug, siger Peer Ebbesen Skov, der er forsker ved Rockwool Fonden, til TV 2."

Dertil kommer køberne af sort arbejde.

Jeg kalder ikke dem der linker til en DS artikel for racister, men mennesker der tror det er udtryk for et retvisende billede af kriminalitet har en blind vinkel for sammenhængen i vort samfund, og bruges det til generalisering omkring et folk er det racistisk.
Besvar med citat