Se enkelt indlæg
  #1 (permalink)  
Gammel 14th January 2020, 08:08 PM
debatør45 debatør45 er offline
Junior Member
 
Registreringsdato: Dec 2019
Indlæg: 6
Standard Beboerklagenævnet og KAB stjæler mine penge

Jeg har fået et fuldstændig vanvittigt forbrugsregnskab i 2017-18 på baggrund af smarte målere. Fordi det er to forskellige varme år blev det to sager i Beboerklagenævnet. Jeg har dokumenteret, at der er brugt massive mængder vand, mens lejligheden har stået tom. Jeg har også fremlagt en gammel sag, hvor beboerne fik medhold af Beboerklagenævnet. I forhold til de to forgående år udgør mit forbrug i 2019 omkring en trediedel. Det er dog ikke indgået i sagen, fordi sagen allerede blev afgjort af Beboerklagenævnet i december. Jeg har først fået lejligheden i 2017, så derfor var der ikke noget fortilfælde til de forkerte forbrugstal. Fordi KAB havde lavet en fejl blev det så ikke en regning på 12.000, men en regning på 8.000 for vand og varme, jeg ikke har brugt. Alle mine argumenter er blevet ignoreret, og alt hvad KAB har sagt er blevet opfattet som religion.

Er der andre der har oplevet at Beboerklagenævnet er partisk til fordel for udlejer? Ikke de meget søde sagsbehandlere. Det er selve de medlemmer af nævnet, der er problemet. Jeg ved det efterhånden, fordi jeg har haft flere sager i Beboerklagenævnet. Hvis man bare har en enkelt sag, så tror man, at det er ens sag, der er noget galt med. Nu kan jeg så anke sagen til boligretten, men det er både dyrt og risikabelt, fordi jeg kan få en masse udgifter oveni, hvis dommeren er ligeså ensidig som Beboerklagenævnet. Oveni kommer det til at æde min tid ovenpå al den tid, der er allerede er brugt.

Så er der tilmed det forhold, at sagen for 2018 ikke er blevet behandlet i Beboerklagenævnet, fordi jeg skrev til dem, at jeg gerne ville have sagen fra 2017 færdig først. Det har jeg aldrig fået svar på. Sagen blev bare afgjort til KAB's fordel sammen med sagen fra 2017. Som også var ufærdig, fordi jeg havde stillet nogle spørgsmål til KAB, som aldrig er blevet besvaret. Er der nogen der ved om man kan gøre noget for at få dem til at behandle sagen igen? Det skal tilføjes at der kom en ny sagsbehandler på sagen til sidst. Og hun har åbenbart ikke rigtig læst det der var i sagen.

Så har jeg i min vrede over det her gennemtrevlet internettet og fundet et apparat, der kan manipulere med smarte målere. Jeg har hele tiden haft mistanke til, at det var onde hensigter bag manipulationen af mit vand- og varmeforbrug. Jeg har bare ikke vidst, hvordan det kunne lade sig gøre. Men der findes et apperat, der kan bruges til test af de smarte målere, men samtidig har den dobbeltvirkning, at det kan bruges til at manipulere med målerne. Er der nogen der ved mere om det? Og endelig, er der nogen der ved noget om firmaet Casi, som KAB benytter til de smarte målere? Som minimum er de dybt afhængige af KAB. I min sag fik de mundkurv på, jeg måtte ikke tale med dem om sagen, udelukkende KAB. Casi står slet ikke for driften og aflæsningen af målerne. Det gør KAB, ligesom det er dem ordner alt omkring økonomien. Det eneste, Casi gør, er at levere hardware'en, og så skrive varmeregninger ud til beboerne på deres brevpapir. Man tror at et uafhængigt firma kontrollerer målerne. Men det er KAB, der sidder på det hele.

Sidst redigeret af debatør45 : 15th January 2020 kl. 01:50 PM.
Besvar med citat