Se enkelt indlæg
  #6 (permalink)  
Gammel 15th January 2020, 02:03 PM
debatør45 debatør45 er offline
Junior Member

Registreringsdato: Dec 2019
Standard

Det er ikke den mekaniske del af målerne, det er blevet testet. Der er ikke løbet fra toilet eller vandhaner. Vi taler om massive mængder vand. I flere måneder bliver der registreret 14 hektoliter varmt vand og over 20 hektoliter vand samlet. Vandhanerne skulle nærmest have stået og løbet konstant for at bruge så meget vand. Der er ingen ændringer i mit vandforbrug. Og nu bruger jeg med de samme vandvaner samlet omkring 5 hektoliter vand om måneden. Og mest koldt vand, som er mest oplagt. Så der er noget galt. Men hensyn til en dommer, så er det mig, der tager sorgerne på forskud. Men jeg havde ikke regnet med, at når jeg havde påvist at der blev brugt store mængder vand, når lejligheden står tom, og Beboerklagenævnet tidligere har givet beboere medhold, så kunne beboerklagenævnet ikke komme udenom, at anerkende, at der var noget galt. Oveni står varmemåleren og løber i 3-4 måneder, endda under hedebølge. Det har jeg også gjort gældende. Og det er heller ikke blevet taget til efterretning.
Besvar med citat