Se enkelt indlæg
  #439 (permalink)  
Gammel 13th February 2024, 06:37 AM
Proffen Proffen er offline
Senior Member

Registreringsdato: Sep 2011
Standard

Dahl, Dahl, Dahl du hidser dig op over ingenting Jeg skrev vist ikke at Krigens døgn er faktuelt, jeg skrev gerne på Krigens døgn niveau, dermed mener jeg at de emner der tager op og diskuterer. Det er ikke revolutionerende, men jeg tror nu ikke jeg tror nu ikke de er særlig partiske og mener vel heller ikke ligefrem at Ukraine har overtaget, tværtimod. Men jeg ved ikke om det de siger er fakta, men det mener de nu. Jeg har ikke sagt hvad jeg mener.

Hvorfor skriver du at min holdning er afstumpet, hvorpå bygger du det, jeg har vist ikke givet udtryk for min holdning, har jeg? har jeg sammenlignet Ukraine og Gaza, nej jeg spørger hvorfor Rusland ikke bare gør som Israel mod Gaza, altså sønderbomber Ukraine når nu Rusland er verdens stærkeste krigsmaskine, så jeg spørger bare, jeg sammenligner ikke.

Du spørger om jeg mener at Nato er Unikke, det har jeg ingen holdning til, og i så fald vil jeg havde ville jeg ikke give den til kende her, det er jo ikke faktuelt.

Du skriver "Hvordan gik det økonomisk? Vesten har fået storsmæk igen! Selvom alle fortalte dig om at russisk økonomi ville kollapse og puha hvor ville vi bare vinde det hele. Det er sku trist når ellers intelligente personer er helt væk fra den." Hvor kom det lige fra og hvor passer det ind i forhold til mit indlæg, er det faktuelt, eller er det bare et udbrud af din mening om os herinde

Du skiver "Prøv at se hvordan resten af den ikke vestlige verden ser på tingene. Fremfor at have hovedet dybt begravet i en gang pladder" Hvad er det for noget pladder du mener jeg begraver mig i, naturligvis ud over hvad du skriver, men det er vel ikke pladder Dahl, det er der måske nogen der mener, men det har jeg vist ikke givet udtryk for.

Min opfordring til at være lidt mere faktuel til Ole Bole og Dahl Lykkedes nok ikke, det var der nok heller ikke nogen der regnede med. Men kunne i så ikke gøre mig den tjeneste at bruge de andre mere politiske tråde, jeg ville så gerne køre denne tråd på noget mere faktuelt.

I har måske ret I det i mener, jeg ved det ikke. Men ligefrem at kalde mig afstumpet alene med udgangspunkt i mit indlæg er ikke særlig pænt, eller skrive at jeg skal lade være med at have hovedet dybt begravet i en gang pladder, hvor ved du hvor mit hoved er.

Så gider Ole Bole og Dahl flytte det der handler om holdninger / politik over i de tråde der er der til. Ikke at jeg tror i gør det, men hvorfor ikke? Er der nogen der har noget imod det? Eller er alle stået af God dag Dahl.
Besvar med citat