Se enkelt indlæg
  #441 (permalink)  
Gammel 13th February 2024, 10:36 AM
Proffen Proffen er offline
Senior Member

Registreringsdato: Sep 2011
Standard

Citer:
Oprindeligt indsendt af Dahl Se indlæg
Israel er i gang med at udrydde en befolkning. Det er Rusland ikke. Tværtidmod ser vi civile der ønsker at komme under Ruslands beskyttelse.

Proffen, du bliver nød til at få dig et bredere mediebilled, fremfor blot at sidde og se de samme ensporede nyhedskilder. Så ville du måske bedre forstå situationen. Bare se på hvordan nyhedsmedierne er skiftet fuldstændigt i USA hvis de er fra republikansk side. Pludselig for at vi at vide derfra om Ukraines enorme tab, pressgangs der tvinger folk og kidnappes fra gaden. Præcis som der er fortalt. Vi ser RAND Corporation der siger alt er tabt i Ukraine og USAs fremtid i verdenen er på spil. Ser du dette på DR f.eks? Nej du er netop låst ind i den samme gang propaganda pladder du forsat æder råt.

At påstå at propaganda er "fakta" gør ikke tråden til fakta. Du burde så omdøbe tråden til "Proffens ønskesyn på konflikten".
Nu aner du jo ikke hvad jeg ser eller interesserer mig for. Jeg ytrer ikke min mening om krige af nogen art. Jeg vil gerne vedgå mig at jeg syntes det er trist at man slår hinaanden ihjel i hundredtusindevis. Dahl hvorfor dømmer du mig til at være for eller mod et eller andet, hvorfor kalde mig det ene eller andet. Jeg har oprettet en tråd for at debattere fakta i Ukraine, det er fakta der interesserer mig og kun fakta, er det så svært at forstå. åbenbart for hr. Dahl.

Jeg vil oprigtigt bede dig om at holde dig til det og ikke bruge så meget plads på dine holdninger, det kan ikke være så vigtigt, vi har vist forstået dine holdninger, de er godt nok fremsat mange gange.

Men du gider ikke stoppe vel? Ja eller nej.
Besvar med citat