Se enkelt indlæg
  #1 (permalink)  
Gammel 10th August 2007, 02:11 PM
Gorrion Gorrion er offline
Senior Member

Registreringsdato: Apr 2007
Standard Største økonomiske krise siden anden verdenskrig

Det står nu klart at der i nærmeste fremtid skal skrives dystre sider i historiebøgerne vedrørende verdensøkonomien.
Danmark vil blive ramt meget hårdt, da der virkelig ligger en enorm privat gæld som ikke kan tilbage betales, og de fiktive formuer forsvinder med rekort fart i øjeblikket, dels pga af store tab på værdipapire, men i særdeleshed også på boligmarkedet. se link epn.dk - Fald i aktierne hele vejen rundt
Vi vil i den kommende tid komme til at se utallige desperate forsøg fra højtstående personer i finans verden komme med budskaber som maler det hele lyserødt, vi vil sikkert også se højtstående embedsmænd både udenlandske og indlandske, slynge løgn efte løgn ud om at der er ingen fare og økonomien er stærk . . . .
Men den dystere sandhed er se link Nationalbanker i redningsaktion - Politiken.dk at vi står overfor efterkrigstidens største økonomiske kollaps i de store økonomisk "tidligere" stærke lande . . . måske med undtagelse af visse asiatiske lande.
Realkrediten og Bankerne vil gøre ALT for at tale markedet igang igen, også selvom de må lyve for åben skærm, og de er fløjtende ligeglade med de menneskelige konsekvenser deres stikken blå i øjnene må have for fremtiden.
Jeg fik kaffen i den gale hals da jeg så dette i min middagspause "se link"
epn.dk - Erhverv

Det er løgn og usmageligt, og er simpelthen en desperat mand der træder frem i dyster tider, for at stikke folk blå i øjnene.
Han har slet ikke fattet at folk simpelthen ikke har råd . . . de penge som boligmarkedet idag forlanger af folk som gerne vil have en ejerbolig er milevidt fra deres formåen.
Boligpriserne vil ikke flade ud, eller stige . . . i så fald er det en manipulerende manøvre som de der har adgang og indflydelse nok vil prøve at påvirke folk med.
Boligpriserne vil falde meget endnu, og givet vis over år, fremfor måneder . .
Hvis jeg var førstegangskøber vil jeg vente med boligkøb indtil vi er et stykke inde i 2008, for at vudere effekten af rentestigningerne, og et eventuelt folketings valg.

Sidst redigeret af Gorrion : 11th August 2007 kl. 05:22 PM. Årsag: se link http://epn.dk/borser/aktier/article1038337.ece og se link http://politiken.dk/erhverv/article356898.ece
Besvar med citat