Se enkelt indlæg
  #6 (permalink)  
Gammel 10th August 2007, 04:10 PM
hmnielsen hmnielsen er offline
Member

Registreringsdato: May 2007
Standard

Citer:
Oprindeligt indsendt af Donald Se indlæg
Det var vel at forvente, endnu et skræmme-indlæg fra Gorrion med den sædvanlige og efterhånden trættende retorik - no offence.

Jeg er ked af der nu kommer tal og udtalelser som underbygger det omvendte af flere debat-deltageres dagsorden, nemlig at boligmarkedet skal tales helt i stå. At folk så helt sikkert har forskellige årsager og motiver til dette er vel efterhånden mere end tydeligt for de fleste. Uanset hvad er det bare ikke til at komme udenom at pristilpasningen alt andet lige har virket. Javel, der er stadig udfordringer mange steder med nybyggeri etc, men alt andet lige har en del af markedet været forandringsparate hvilket igen har skabt en omsætning, omend (og heldigvis) til mere realistiske priser nu.

Men igen må jeg sige at du formår at vide din sædvanlige ensporede side Gorrion ved at påstå at Peter Straarup er en desperat mand som står og lyver for befolkningen - pffffff . Utroligt at det er den argumentation der skal køres frem blot fordi nyhederne ikke harmonerer med ens egen dagsorden.
Lad mig starte med at sige at jeg nok også synes at der er "enkelte" i dette forum som har en dagsorden eller en mening om man vil. Du hr. Donald er naturligvis ikke en af dem.....Og det er der vel ikke noget forkert i?

Istedet for at tale om hvad der er vil ske, kan vi i stedet tale om hvad der er sket:

1. Udbuddet af boliger er de dobbelte af hvad det var for 1 1/2 år siden.
2. Renten er steget til det dobbelte på et år.

Der er sikkert også en bunke andre faktorer som trækker i mange andre forskellige retninger...men hvorvidt markedet er faldende, stigende eller stagnerende ved jeg ikke...der er nok mange regionale forskelle.

Anyway.."når udbuddet stiger så falder......" eller?
Besvar med citat